اولين نمايشگاه اينترنتی عکس در افغانستان
کامران ميرهزار کامران ميرهزار

کابل پرس برگزار می کند!

اولين نمايشگاه اينترنتی عکس در افغانستان

ديروز، امروز و فردا

کارهايی از نجيب الله مسافر

اولين نمايشگاه اينترنتی عکس در افغانستان را با مجموعه ای نفيس از کارهای نجيب الله مسافر، بصورت اختصاصی روی سايت کابل پرس برگزار می کنيم. اين نمايشگاه از تاريخ پانزدهم ماه ثور سال 1385، بصورت دايمی آغاز شده و بازديد از آن، فقط با وارد شدن به سايت اينترنتی www.kabulpress.org ممکن خواهد بود.

 نمايشگاه دارای سه بخش می باشد: ديروز، امروز و فردا!

32 عکس، زوايای مختلفی از افغانستان غمگين را در ديروز می نماياند. کودکان، خشونت، ويرانی و تلاش برای زنده ماندن، سوژه های اين عکس های آقای نجيب الله مسافر، عکاس حرفه ای افغانستان می باشد. 287 عکس ديگر  برش هايی هايی از افغانستان امروزاند، با سوژه هايی مانند کار، تلاش برای زيستن، فرار از خشونت، زندگی کودکان، زنان و مردان، انتخابات، ديدارها و مراسم رسمی مقامات، پول، حملات انتحاری، بازار، تاريخ، محيط زيست، بازسازی، خبرنگاران، نقاشی، تياتر و موسيقی، شادی، مهر، دنيای ديجيتال، گرسنگی، اجتماعات مردمی، برف، ورزش، بزکشی، گودی پران، خواندن و نوشتن، بودا و آداب و فرهنگ.

فردا در ده عکس از نجيب الله مسافر، رويش و اميد توامان است.

علاقمندان می توانند ضمن بازديد از اين نمايشگاه، در صورت تمايل نسبت به خريد هرکدام از عکس ها در اندازه های مختلف اقدام کنند.

کابل پرس، پرخواننده ترين سايت اينترنتی افغانستان که با روش خبری، تحليلی و انتقادی منتشر می شود، می خواهد تحولی در عرصه ی ژورناليزم افغانستان باشد.

کامران ميرهزار

کابل، بهار 1385

 

 


May 3rd, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها